Monday, January 31, 2011

Land Below The Wind

Inilah hotel tempat aku menginap. Boleh tahan, tapi aku tak ambil gambar dalam bilik. Apapun memang class!!

Pemandangan dari luar. Aku keluar jalan-jalan cari makan. Bila malam kawasan ni meriah. Tak jauh dari airport. Lebih kurang 20 minit. Kalau tak sesat la.

Salah satu pemandangan disebatang jalan raya yang aku lalu untuk mengisi perut.

Pemandangan malam hari. Macam KL, macam-macam ada!!!

Pasar malam. Memang kelabu mata. Kebanyakkannya dari mutiara. Ada 2 jenis mutiara, mutiara sungai dengan mutiara laut. Kalau tak silap aku mutiara sungai murah.

Tangan Hayusri merangkap chief de mission sedang membeli sambil membelah poket.

Saja ambik gambar untuk tunjuk kat orang2 semenanjung.

Aku lalu betul-betul sebelah papan tanda ni semata-mata nak ambik gambar.

Inilah dia pasar yang lebih dikenali dengan nama pasar filipina. Mcm2 makanan ada. Harga pun boleh tahan lah..

Hari pertama kami melantak kat sini. Sedap jugak ler...maklumlah perut dah lapar.

Pemandangan berhampiran pasar filipina. Dekat dengan laut. nanti aku upload gambar waktu siang.

Dari bilik hotel, tepat 6.30 pagi matahari dah tersenyum perli aku sebab terlewat bangun.

Aku tak pernah pegi Sabah, bila kena pergi Sabah, excited la jugak. Bnyk jugak la aku ambik gambar dan ada cerita. Tapi tak semua aku publish. Ni cuma sebahagian untuk dikongsi.

No comments:

Post a Comment